Author Topic: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!  (Read 164494 times)

Marty

  • Guest
Re: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!
« Reply #120 on: November 11, 2011, 09:49:23 PM »
I make the OMM in a small oval dish, cut it in half and put ham and cheese on it and grill it for a Grilled Ham and Cheese. If the cheese doesn't melt, I put it in the microwave for a few seconds. What a wonderful, versatile, easy recipe!!!

romarc

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 153
    • View Profile
    • Email
Re: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!
« Reply #121 on: November 13, 2011, 08:26:03 AM »
Crawled out of bed and thought hot cereal and a pumpkin one-minute muffin would taste great this morning! 

I had canned pumpkin in a plastic container than I needed to use up so I decided to make extra OMM to freeze.  I added all of the ingredients and was about to mix in the Ninja when I noticed a unusual smell…

Upon examination, I discovered I had added Castleberry Hot Dog Sauce instead of the pumpkin!!  Had a good chuckle and threw out – should have added chopped hot dogs to create a chili dog OMM!!! 
 :D  :D  :D

MORAL:  Have a cup of java before cooking… ;D ;D ;D

umpa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 11731
    • View Profile
    • Email
Re: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!
« Reply #122 on: November 13, 2011, 09:11:58 AM »
 :D :D :D :D Thats too funny Romarc!

shawn116

  • Guest
Re: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!
« Reply #123 on: November 13, 2011, 12:26:43 PM »
Too funny!!  Sounds like something I would do  ;) LOL  that is why the java always comes first in this house ;D ;D 

That chili dog OMM  sounds pretty good though, you might be on to something  ::)

mouseissue

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6414
  • Low Carb for Long Life!
    • View Profile
Re: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!
« Reply #124 on: November 13, 2011, 12:58:14 PM »
 :D :D :D :D :D :D
What you do today is what matters!




suzlyn454

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 565
    • View Profile
Re: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!
« Reply #125 on: November 14, 2011, 07:28:54 AM »
Chili Dog OMM.....toooo funny  :-\
Look out Hawaii, I'm on my way!!




umpa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 11731
    • View Profile
    • Email
Re: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!
« Reply #126 on: November 14, 2011, 09:05:39 AM »
I am with TooSweet! A little cheddar,hot dog chili,little onion and a hotdog!YUMMERS!

jen1975

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 274
    • View Profile
    • Email
Re: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!
« Reply #127 on: November 14, 2011, 07:41:25 PM »
OK, too funny... and yet...hmmm might have to try the hot dog OMM!!  I agree on the coffee thing with ya - work has been so hectic lately I've become a caffeine whore LOL!!  :D :D   I'm on coffee and diet Dew; when that stops working I'm gonna start mainlining it!



umpa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 11731
    • View Profile
    • Email
Re: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!
« Reply #128 on: November 15, 2011, 09:48:04 AM »
 :D :D :D :D My kids(who are grown thank god)know to not even speak to me till I have had my first cup!

suzanneT

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 155
    • View Profile
    • Email
Re: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!
« Reply #129 on: July 26, 2012, 11:49:44 AM »
Is there any way we can tack this to the top so it can always be readily available?? lol  :D



mouseissue

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6414
  • Low Carb for Long Life!
    • View Profile
Re: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!
« Reply #130 on: July 26, 2012, 12:31:59 PM »
Is there any way we can tack this to the top so it can always be readily available?? lol  :D

Consider it done, Suzanne! :)
What you do today is what matters!




umpa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 11731
    • View Profile
    • Email
Re: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!
« Reply #131 on: July 27, 2012, 09:42:52 AM »
tony is very handy! ;)

suzanneT

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 155
    • View Profile
    • Email
Re: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!
« Reply #132 on: July 27, 2012, 09:57:03 AM »
Gotta love us some Tony!  :) Thank YOU!!
As I was cruising through looking for it yesterday I ran into a Banana bread post. Holy Hannah Umpa... that should be illegal! I made muffins using zero and pecan meal instead of stevia, almond, and flax. WOW. Thank you guys AGAIN for providing me with all the tools for success. Every time I find a recipe or idea that fits my "craving of the moment" I am inspired anew and so grateful! I love you guys! *grouphug*



Doug Varrieur

  • Author
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 5337
  • Commited to helping the world :)
    • View Profile
    • Best Weight Loss Book Ever Written! FAT to Skinny Fast and Easy
    • Email
Re: Re: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!
« Reply #133 on: July 27, 2012, 04:17:48 PM »
Don't forget to "like" the recipe posts you enjoy on the post...this way you'll share them with your facebook friends ;-)
Keep The Faith, Stay The Course, Spread The Word on Facebook and Twitter  8)

umpa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 11731
    • View Profile
    • Email
Re: One Minute Muffin - OMG, Ya' Gotta Try!!
« Reply #134 on: July 28, 2012, 09:02:47 AM »
You are too cute Suzanne! did you get the Bakery Book from Doug??  :) You are gonna get happy quick!! :D